بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


منتظر اولین برنامه نود بعد از قهرمانی استقلال هستیم!

http://esesclub.com/public/album_photo/9e/fe/07/7efa7_a960.JPG?c=1a26

عدم پرداختن به حواشی و اتفاقات دیدار قرمزها مقابل تراکتورسازان در برنامه باید اشاره داشته باشیم تا یک موقع آقا عادل قرمزی ما فکر نکند ،کلیه مخاطبین برنامه اش شوت تشریف دارند!
مجری برنامه 90 که تازگی ها بدجوری از سوژه های بکر و جنجالی به سادگی عبور میکند می پرسیم که:
بنا بر کدام دلیل و استدلالی از فحاشی های 90 دقیقه ای تماشاگران تبریزی در دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی به امیر قلعه نویی خیلی بی تفاوت گذرمیکنی و چرا اتفاقات و حواشی بسیار زیاد دیدار تیم تبریزی مقابل قرمزهای پایتخت را به چالش نکشیدی و از این اتفاقات بعضا نادر در فوتبال ایران نیز خیلی راحت چشم پوشی کردی!؟
یعنی چه دلیل مشترکی باید مجری برنامه نود داشته باشد که از دو دیدار بسیار مهم و پرحاشیه تیم های تهرانی مقابل یک تیم شهرستانی که اتفاقا موارد مشابه زیادی برای پرداختن به آنها وجود داشت به این راحتی از کنارشان رد شده و به آنها نپرداخته است!
آیا دعوت از حامد لک دروازه بان تراکتور سازی ربطی به موضوع فوق داشته!؟
آیا شایعه رد کردن نام سید مهدی رحمتی جز 50 بازیکن لیست انتخابی سرمربی تیم ملی تاثیری در انتخاب مهمان این هفته برنامه نود داشته!؟
کلا فردوسی پور چرا با استقلالی ها این همه مشکل پیدا کرده است!؟یعنی دشمنی وی با امیر قلعه نویی و یا بی محلی این مربی به برنامه نود باعث شده اینگونه حق استقلالی ها را نادیده بگیرد و یک تریبون در رسانه ملی را دربست در اختیار قرمزها قرار دهد!
به راستی خیلی دوست دارم بعد از قهرمانی استقلال در لیگ سیزدهم چهره عادل فردوسی پور را در اولین برنامه بعد از قهرمان شدن استقلال ببینم
دوست دارم ببینیم این بار چگونه قهرمانی استقلال را در پشت یک تریبون کاملا لنگی اعلام می کند و چه بهانه ای برای رد دعوت از سوی سرمربی تیم قهرمان برای حضور در برنامه اش خواهد آورد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,عادل فردوسی پور,استقلال,حواشی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com